E-sklepy
Zostań profesjonalnym
e-sprzedawcą!
Od kilku lat obserwujemy bardzo szybki rozwój rynku e-commerce.
Zakupy online są wygodne, szybkie i z reguły tańsze niż w tradycyjnych sklepach.
Sklepy internetowe stają się obecnie głównym kanałem dystrybucyjnym wielu firm i stanowią najpopularniejszą formę handlu elektronicznego.
Oferujemy wykonanie sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu SHOPER. To idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą szybko, profesjonalnie i wygodnie prowadzić handel w internecie.
Jesteśmy resellerem sklepu SHOPER. Projektujemy szatę graficzną e-sklepu, zapewniamy wsparcie techniczne i pomoc we wdrożeniu wszystkich funkcjonalności.

SHOPER to:
-
Perfekcyjna
platforma sprzedażowa- jedna z najpopularniejszych platform w Polsce
- nowoczesny wygląd i pełna responsywność (dostosowanie do wszystkich urządzeń mobilnych)
- możliwość sprzedaży produktów z różnych branż, nieograniczony zasięg terytorialny, składanie zamówień 24/7
- znaczne obniżenie kosztów w porównaniu do tradycyjnych kanałów sprzedaży (nie jest niezbędne biuro, magazyn, czy liczny personel)
- łatwość promocji i pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych
-
Łatwy i wygodny
panel aministracyjny- intuicyjna obsługa nie wymagająca specjalistycznej wiedzy, zespołu ludzi czy skomplikowanych urządzeń
- możliwość estetycznej prezentacji oferty sklepu
- samodzielne wprowadzanie produktów, opisów i zdjęć, łatwość w zarządzaniu produktami, kategoriami i klientami
- bogaty system raportowania, statystyki umożliwiające optymalizację sprzedaży
- narzędzia marketingowe (Google Analytics, Gemius shopMonitor)
-
Narzędzia,
integracje- nowoczesne i szybkie płatności online (m.in. Płatności Shoper, PayU, przelewy24, dotpay, Paypal)
- dwustronna intergracja z Allegro (Automatyczne wystawianie towaru ze sklepu na Allegro)
- dedykowane narzędzia do promocji i sprzedaży w popularnych serwisach społecznościowych (Facebook, Instagram, Pinterest)
- obsługa kurierów i magazynów – Poczta Polska i wszyscy najważniejsi kurierzy w jednym miejscu
- porównywarki cen (m.in. Ceneo, Skąpiec, Nokaut)
- system ERP (uproszczony proces fakturowania i rozliczania kontrahentów, aktualne stany magazynowe)
- możliwość handlu na rynkach zagranicznych (różne wersje językowe sklepu), rozliczanie płatności w innej walucie niż złotówki (według ustalonego kursu)
-
Łatwość
obsługi klienta- przyjazny koszyk zakupowy, szybki i intuicyjny proces składania zamówień
- pełne zarządzanie zamówieniami (od potwierdzania zakupu przez generownie fv po wysyłkę towarów)
- programy lojalnościowe, kupony rabatowe i promocje dla kupujących
-
Solidność,
bezpieczeństwo- zaawansowany system zabezpieczeń, chroniący bazę danych sklepu i jego klientów
- częste aktualizacje służące poprawie funkcjonalności i bezpieczeństwa oprogramowania
-
Forma abonamentowa
Licencja SAASSoftware as a Service czyli oprogramowanie jako usługa.