Co oferujemy?

E-sklepy

Zostań profesjonalnym
e-sprzedawcą!

Od kilku lat obserwujemy bardzo szybki rozwój rynku e-commerce. Zakupy online są wygodne, szybkie i z reguły tańsze niż w tradycyjnych sklepach.

Oferujemy wykonanie sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Shoper. To idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą szybko, profesjonalnie i wygodnie prowadzić handel w internecie. Jesteśmy autoryzowanym resellerem Shopera. Projektujemy szatę graficzną e-sklepu, zapewniamy wsparcie techniczne i pomoc we wdrożeniu wszystkich funkcjonalności.

Shoper łączy wysoką jakość z bogatą funkcjonalnością oraz licznymi integracjami.

Shoper to:

  • Perfekcyjna platforma sprzedażowa

    • Jedna z najpopularniejszych platform w Polsce.
    • Nowoczesny wygląd i pełna responsywność (dostosowanie do wszystkich urządzeń mobilnych)
    • Możliwość sprzedaży produktów z różnych branż, nieograniczony zasięg terytorialny, składanie zamówień 24/7.
    • Znaczne obniżenie kosztów w porównaniu do tradycyjnych kanałów sprzedaży (nie jest niezbędne biuro, magazyn, czy liczny personel).
    • Łatwość promocji i pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych.
  • Wygodny panel do zarządzania sklepem

    • Intuicyjna obsługa nie wymagająca specjalistycznej wiedzy, zespołu ludzi czy skomplikowanych urządzeń.
    • Możliwość estetycznej prezentacji oferty sklepu.
    • Samodzielne wprowadzanie produktów, opisów i zdjęć, łatwość w zarządzaniu produktami, kategoriami i klientami.
    • Bogaty system raportowania, statystyki umożliwiające optymalizację sprzedaży.
    • Narzędzia marketingowe (Google Analytics, Gemius shopMonitor).
  • Liczne narzędzia
    i integracje

    • Nowoczesne i szybkie płatności online (m.in. Płatności Shoper, PayU, Przelewy24, Google Pay, Apple Pay, PayPo, PayPal).
    • Dwustronna intergracja z Allegro (Automatyczne wystawianie towaru ze sklepu na Allegro).
    • Dedykowane narzędzia do promocji i sprzedaży w popularnych serwisach społecznościowych (Facebook, Instagram, Pinterest).
    • Obsługa kurierów i magazynów – Poczta Polska i wszyscy najważniejsi kurierzy w jednym miejscu.
    • Porównywarki cen (m.in. Ceneo, Skąpiec, Nokaut).
    • System ERP (uproszczony proces fakturowania i rozliczania kontrahentów, aktualne stany magazynowe).
    • Możliwość handlu na rynkach zagranicznych (różne wersje językowe sklepu), rozliczanie płatności w innej walucie niż złotówki (według ustalonego kursu).
  • Łatwość obsługi klienta

    • Przyjazny koszyk zakupowy, szybki i intuicyjny proces składania zamówień.
    • Pełne zarządzanie zamówieniami (od potwierdzania zakupu przez generownie fv po wysyłkę towarów).
    • Programy lojalnościowe, kupony rabatowe i promocje dla kupujących.
  • Solidność, bezpieczeństwo

    • Zaawansowany system zabezpieczeń, chroniący bazę danych sklepu i jego klientów.
    • Częste aktualizacje służące poprawie funkcjonalności i bezpieczeństwa oprogramowania.
  • Forma abonamentowa
    Licencja SAAS

    Software as a Service czyli oprogramowanie jako usługa.

 

Plany abonamentowe Shoper

Standard
20 zł/m-c*
249 zł/m-c
Premium
299 zł/m-c*
599 zł/m-c
  to, co w Standard oraz:
50 000 produktów 500 000 produktów
Szablon graficzny sklepu w technologii Storefront Obsługa 24/7
Nielimitowana liczba skrzynek pocztowych w domenie sklepu Zaawansowana wyszukiwarka
Bezpłatna infolinia i pomoc techniczna Szybsze ładowanie stron sklepu
Obsługa płatności, przesyłek i zwrotów Zaawansowane funkcje platformy
Zgodność z dyrektywą Omnibus Obsługa wielu magazynów

Szczegółowe informacje dotyczące cen wszystkich planów abonamentowych i ich parametrów technicznych dostępne są na stronie producenta oprogramowania Shoper.

*Cena promocyjna obowiązuje przy płatności za pierwsze 12 miesięcy z góry.
Sklep internetowy Shoper w modelu SaaS.

  • Plan Standard – dla startujących i małych e-biznesów.
  • Plan Premium – dla większych e-biznesów o sprecyzowanych potrzebach.

 

Wdrożenie sklepu internetowego

Cena Start
4999
Standard
6999
Business
8999
Business Plus
14999
Indywidualny projekt graficzny sklepu
Dostępne wersje projektu 1 1 2 2
Cykle poprawkowe 2 2 3 4
Maksymalny czas pracy grafika oraz informatyka 40 50 70 100
Pomoc przy konfiguracji sklepu (grupy produktowe, płatności, dostawy)
Regulamin sklepu
Certyfikat SSL
Opieka regulaminowa i wsparcie techniczne
Szablon graficzny Shoper
Baner Google Consent Mode v2 (zgoda na pliki cookies)
Infografiki 2 4 4 4
Moduły graficzne - indywidualne 1 2 3 4
Kontakt z grafikiem
Wdrożenie + testy
Szkolenie z obsługi sklepu

Podane ceny są cenami netto, do powyższych cen należy doliczyć 23% podatku VAT.

 

Jak wykonujemy e-sklep dla Ciebie? Poznaj działania krok po kroku.

  1. Projekt szaty graficznej sklepu internetowego, dopasowanej do Twojej oferty i branży.
  2. Konsultacje z grafikiem, wprowadzanie Twoich sugestii i poprawek.
  3. Akceptacja wyglądu graficznego.
  4. Konfiguracja sklepu z Twoją współpracą:
    • ustalenie kategorii produktowych,
    • wybór sposobów płatności (Autopay, Przelewy24, PayPo itp.),
    • wybór dostaw (kurierzy, paczkomaty itp.),
    • integracje z platformami sprzedażowymi (na życzenie - Allego, Empik, Erli, itp.)
  5. Opracowanie regulaminu sklepu i treści zakładek informacyjnych.
  6. Opracowanie polityki prywatności sklepu internetowego.
  7. Wdrożenie banera uzyskiwania zgody na pliki cookies zgodnego z Google Consent Mode v2.
  8. Zarejestrowanie domeny internetowej i integracja domeny ze sklepem.
  9. Zamówienie i instalacja certyfikatu SSL zapewniającego bezpieczne, szyfrowane połączenie ze sklepem.
  10. Instalacja kodu Google Analytics (dla gromadzenia danych statystycznych o ruchu w sklepie).
  11. Założenie wizytówki firmy w Google Moja Firma (na życzenie).
  12. Pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google (na życzenie).
  13. Kampanie Google Ads (na życzenie).
  14. Podpisanie umowy o współpracy.

 

Zobacz wybrane realizacje

Co mówią o nas klienci