Co oferujemy?
E-sklepy
Zostań profesjonalnym
e-sprzedawcą!
Od kilku lat obserwujemy bardzo szybki rozwój rynku e-commerce. Zakupy online są wygodne, szybkie i z reguły tańsze niż w tradycyjnych sklepach.
Oferujemy wykonanie sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Shoper. To idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy chcą szybko, profesjonalnie i wygodnie prowadzić handel w internecie. Jesteśmy autoryzowanym resellerem Shopera. Projektujemy szatę graficzną e-sklepu, zapewniamy wsparcie techniczne i pomoc we wdrożeniu wszystkich funkcjonalności.
Shoper łączy wysoką jakość z bogatą funkcjonalnością oraz licznymi integracjami.
Shoper to:
-
Perfekcyjna platforma sprzedażowa
- Jedna z najpopularniejszych platform w Polsce.
- Nowoczesny wygląd i pełna responsywność (dostosowanie do wszystkich urządzeń mobilnych)
- Możliwość sprzedaży produktów z różnych branż, nieograniczony zasięg terytorialny, składanie zamówień 24/7.
- Znaczne obniżenie kosztów w porównaniu do tradycyjnych kanałów sprzedaży (nie jest niezbędne biuro, magazyn, czy liczny personel).
- Łatwość promocji i pozycjonowania w wyszukiwarkach internetowych.
-
Wygodny panel do zarządzania sklepem
- Intuicyjna obsługa nie wymagająca specjalistycznej wiedzy, zespołu ludzi czy skomplikowanych urządzeń.
- Możliwość estetycznej prezentacji oferty sklepu.
- Samodzielne wprowadzanie produktów, opisów i zdjęć, łatwość w zarządzaniu produktami, kategoriami i klientami.
- Bogaty system raportowania, statystyki umożliwiające optymalizację sprzedaży.
- Narzędzia marketingowe (Google Analytics, Gemius shopMonitor).
-
Liczne narzędzia
i integracje- Nowoczesne i szybkie płatności online (m.in. Płatności Shoper, PayU, Przelewy24, Google Pay, Apple Pay, PayPo, PayPal).
- Dwustronna intergracja z Allegro (Automatyczne wystawianie towaru ze sklepu na Allegro).
- Dedykowane narzędzia do promocji i sprzedaży w popularnych serwisach społecznościowych (Facebook, Instagram, Pinterest).
- Obsługa kurierów i magazynów – Poczta Polska i wszyscy najważniejsi kurierzy w jednym miejscu.
- Porównywarki cen (m.in. Ceneo, Skąpiec, Nokaut).
- System ERP (uproszczony proces fakturowania i rozliczania kontrahentów, aktualne stany magazynowe).
- Możliwość handlu na rynkach zagranicznych (różne wersje językowe sklepu), rozliczanie płatności w innej walucie niż złotówki (według ustalonego kursu).
-
Łatwość obsługi klienta
- Przyjazny koszyk zakupowy, szybki i intuicyjny proces składania zamówień.
- Pełne zarządzanie zamówieniami (od potwierdzania zakupu przez generownie fv po wysyłkę towarów).
- Programy lojalnościowe, kupony rabatowe i promocje dla kupujących.
-
Solidność, bezpieczeństwo
- Zaawansowany system zabezpieczeń, chroniący bazę danych sklepu i jego klientów.
- Częste aktualizacje służące poprawie funkcjonalności i bezpieczeństwa oprogramowania.
-
Forma abonamentowa
Licencja SAASSoftware as a Service czyli oprogramowanie jako usługa.
Plany abonamentowe Shoper
Standard 20 zł/m-c* 249 zł/m-c |
Premium 299 zł/m-c* 599 zł/m-c |
---|---|
to, co w Standard oraz: | |
50 000 produktów | 500 000 produktów |
Szablon graficzny sklepu w technologii Storefront | Obsługa 24/7 |
Nielimitowana liczba skrzynek pocztowych w domenie sklepu | Zaawansowana wyszukiwarka |
Bezpłatna infolinia i pomoc techniczna | Szybsze ładowanie stron sklepu |
Obsługa płatności, przesyłek i zwrotów | Zaawansowane funkcje platformy |
Zgodność z dyrektywą Omnibus | Obsługa wielu magazynów |
Szczegółowe informacje dotyczące cen wszystkich planów abonamentowych i ich parametrów technicznych dostępne są na stronie producenta oprogramowania Shoper.
*Cena promocyjna obowiązuje przy płatności za pierwsze 12 miesięcy z góry.
Sklep internetowy Shoper w modelu SaaS.
- Plan Standard – dla startujących i małych e-biznesów.
- Plan Premium – dla większych e-biznesów o sprecyzowanych potrzebach.
Wdrożenie sklepu internetowego
Cena | Start 4999 zł |
Standard 6999 zł |
Business 8999 zł |
Business Plus 14999 zł |
---|---|---|---|---|
Indywidualny projekt graficzny sklepu | ||||
Dostępne wersje projektu | 1 | 1 | 2 | 2 |
Cykle poprawkowe | 2 | 2 | 3 | 4 |
Maksymalny czas pracy grafika oraz informatyka | 40 | 50 | 70 | 100 |
Pomoc przy konfiguracji sklepu (grupy produktowe, płatności, dostawy) | ||||
Regulamin sklepu | ||||
Certyfikat SSL | ||||
Opieka regulaminowa i wsparcie techniczne | ||||
Szablon graficzny Shoper | ||||
Baner Google Consent Mode v2 (zgoda na pliki cookies) | ||||
Infografiki | 2 | 4 | 4 | 4 |
Moduły graficzne - indywidualne | 1 | 2 | 3 | 4 |
Kontakt z grafikiem | ||||
Wdrożenie + testy | ||||
Szkolenie z obsługi sklepu |
Podane ceny są cenami netto, do powyższych cen należy doliczyć 23% podatku VAT.
Jak wykonujemy e-sklep dla Ciebie? Poznaj działania krok po kroku.
- Projekt szaty graficznej sklepu internetowego, dopasowanej do Twojej oferty i branży.
- Konsultacje z grafikiem, wprowadzanie Twoich sugestii i poprawek.
- Akceptacja wyglądu graficznego.
- Konfiguracja sklepu z Twoją współpracą:
- ustalenie kategorii produktowych,
- wybór sposobów płatności (Autopay, Przelewy24, PayPo itp.),
- wybór dostaw (kurierzy, paczkomaty itp.),
- integracje z platformami sprzedażowymi (na życzenie - Allego, Empik, Erli, itp.)
- Opracowanie regulaminu sklepu i treści zakładek informacyjnych.
- Opracowanie polityki prywatności sklepu internetowego.
- Wdrożenie banera uzyskiwania zgody na pliki cookies zgodnego z Google Consent Mode v2.
- Zarejestrowanie domeny internetowej i integracja domeny ze sklepem.
- Zamówienie i instalacja certyfikatu SSL zapewniającego bezpieczne, szyfrowane połączenie ze sklepem.
- Instalacja kodu Google Analytics (dla gromadzenia danych statystycznych o ruchu w sklepie).
- Założenie wizytówki firmy w Google Moja Firma (na życzenie).
- Pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google (na życzenie).
- Kampanie Google Ads (na życzenie).
- Podpisanie umowy o współpracy.