KAMPANIE GOOGLE ADS

Zwiększaj przychody
ZYSKUJ KLIENTÓW

efektywne kampanie Google Ads z wykorzystaniem technologii sztucznej inteligencji.

Google Ads to reklamowy firmy Google, służący do budowania i zarządzania kampaniami reklamowymi. W jego skład wchodzi: sieć wyszukiwania (wyszukiwarka Google), Zakupy Google, sieć reklamowa (witryny partnerskie m.in. Onet, WP, Interia, YouTube, poczta Gmail) oraz mapy Google.

Zapewniamy profesjonalne przygotowanie, a następnie obsługę kampanii reklamowych w sieci Google oraz w niezliczonej ilości stron sieci partnerskiej Google. Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji i algorytmów samouczących się w krótkim czasie realizujemy wyznaczone cele biznesowe. Nasze kampanie cechuje wysoka skuteczność i efektywność kosztowa.

Net Partners
uczestniczy w programie
Google Partners

nasze kompetencje w zakresie reklamy w sieci wyszukiwania potwierdza prestiżowy certyfikat

Google Partner

Sztuczna inteligencja w kampaniach reklamowych – technologia jutra dostępna już dziś.
Zwiększ przychody, wyprzedź konkurencję!

DLACZEGO GOOGLE ADS?

Wyszukiwarka Google to nr 1 w Polsce. Według badań ponad 90% internautów korzysta z niej niemal codziennie. Użytkowników szukają porad, opinii, produktów, usług. Dzięki temu jest idealnym miejsce na prezentację firmowej oferty. Najlepiej być w top 10 na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Osiągnięcie takiej pozycji nie jest jednak łatwe. Wymaga zainwestowania w optymalizację i pozycjonowanie strony i zajmuje sporo czasu. Wiele firm nie chce lub nie może sobie pozwolić na czekanie. Odpowiedzią na potrzebę szybkiej reklamy są kampanie Google Ads. Stanowią one doskonały sposób na zwiększenie ruchu na stronie oraz pozyskanie nowych klientów. Skuteczność Google Ads opiera się na kilku zasadniczych czynnikach:

  • BŁYSKAWICZNY EFEKT.
    Reklama widoczna jest na pierwszej stronie wyników Google już pierwszym dniu kampanii. Z tej przyczyny kampanie Ads są z powodzeniem wykorzystywane m.in. do prezentacji nowych firm i szybkiego pozyskiwania klientów, podczas promocji, wyprzedaży oraz dla ofert kierowanych w konkretne miejsce i czas.

  • INTELIGENTNA TECHNOLOGIA.
    Zaawansowane systemy uczące się zapewniają automatyzację, określanie stawek oraz precyzyjne kierowanie, umożliwiające dotarcie do użytkownika we właściwym momencie. Większa skuteczność pozwala uzyskać lepsze wyniki.

  • ELASTYCZNY BUDŻET.
    Kampanię Google Ads można uruchomić przy niemal dowolnym budżecie. W zależności od skali, zasięgu i specyfiki biznesu firmy wydają od kilkudziesięciu złotych do nawet kilkudziesięciu tysięcy miesięcznie. Klient określa miesięczny limit, a my ustawiamy odpowiednią stawkę dzienną, aby go nie przekroczyć. Wydatki na reklamę mogą być wstrzymywane (np. na czas urlopu) lub zwiększane (np. w szczycie sezonu sprzedażowego). Korekta budżetu jest możliwa w każdym momencie.

  • PŁATNOŚĆ TYLKO ZA EFEKTY.
    System Google Ads posiada dwa modele płatności. Pierwszy z nich to CPC (cost per click) czyli koszt za 1 kliknięcie reklamy w sieci wyszukiwania. Drugi nosi nazwę CPM (cost per mille) i jest to koszt 1000 wyświetleń reklamy w sieci reklamowej. Sposób wydatkowania budżetu zawsze uzgadniamy z klientem. Na każdym etapie kampanii zapewniamy wsparcie dedykowanego opiekuna.

Google Ads sprawia, że reklama pojawia się w sieci w chwili, gdy użytkownik szuka konkretnych produktów lub usług. Wyświetlona we właściwym momencie na komputerze lub telefonie może zmienić każdego internautę w potencjalnego klienta.

KAMPANIA GOOGLE ADS – KROK PO KROKU

  1. Omówienie strategii reklamowej z klientem.

    Ustalamy cele biznesowe i wielkość budżetu. Pomagamy zarówno firmom korzystającym z Google Ads jak i tym, które dopiero zaczynają swą przygodę z kampaniami w sieci.

  2. Optymalizacja kampanii.

    Wykorzystujemy dostępną w Google Ads technologię sztucznej inteligencji, która gromadzi dane historyczne i analizuje teraźniejszy ruch. Odpytywany w czasie rzeczywistym system ADS wprowadza zmiany dla uzyskania określonego na początku wyniku (np. zwiększenia liczby konwersji). Dostraja się w celu maksymalnego obniżenia stawki CPC, a tym samym maksymalnie efektywnego wydatkowania budżetu. Jest to aktualnie najlepsza metoda na zwiększenie skuteczności reklam CPC. Reklamodawcy, którzy korzystają z technologii systemów uczących się uzyskują nawet o 15% więcej kliknięć (źródło Google).

  3. Efekty i raportowanie.

    Kampanie Google ADS to realna szansa na rozwój firmy. Efektem reklamy w sieci jest większa liczba:

    • przychodów i klientów,
    • odwiedzin na stronie www lub w sklepie internetowym,
    • zapytań z formularzy kontaktowych na stronie,
    • telefonów z zapytaniami (dzięki reklamie z przyciskiem kliknij, aby połączyć),
    • klientów w sklepie stacjonarnym lub punkcie usługowym (dzięki reklamie lokalnej).
Wykorzystanie AI oraz znajomość biznesów naszych klientów sprawia, że uzyskujemy dużą skuteczność prowadzonych kampanii reklamowych.

 

Pełny zakres usług