Co oferujemy?
Reklama Google Ads
Zyskuj klientów,
wyprzedź konkurencję!
Prowadzimy efektywne kampanie Google Ads z wykorzystaniem technologii AI.
Google Ads to system reklamowy firmy Google, służący do budowania i zarządzania kampaniami reklamowymi. W jego skład wchodzi: sieć wyszukiwania (wyszukiwarka Google), Zakupy Google, sieć reklamowa (witryny partnerskie m.in. Onet, WP, Interia, YouTube, poczta Gmail) oraz Mapy Google.
Zapewniamy profesjonalne przygotowanie, a następnie obsługę kampanii w sieci Google oraz w niezliczonej ilości stron sieci partnerskiej Google. Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji i znajomości biznesów naszych klientów, w krótkim czasie uzyskujemy dużą skuteczność prowadzonych kampanii reklamowych.
Net Partners
uczestniczy w programie
Google Partner
Nasze kompetencje w zakresie reklamy w sieci wyszukiwania potwierdza prestiżowy certyfikat Google Partner.
Â
Google Ads sprawia, że reklama pojawia się w sieci w chwili, gdy użytkownik szuka konkretnych produktów lub usług.
Wyświetlona we właściwym momencie na komputerze lub telefonie może zmienić każdego internautę w potencjalnego klienta.
Poznaj korzyści Google Ads!
Wyszukiwarka Google to nr 1 w Polsce. Według badań ponad 90% internautów korzysta z niej niemal codziennie. Użytkowników szukają porad, opinii, produktów, usług. Dzięki temu jest idealnym miejsce na prezentację firmowej oferty. Najlepiej być w top 10 na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Osiągnięcie takiej pozycji nie jest jednak łatwe. Wymaga zainwestowania w optymalizację i pozycjonowanie strony i zajmuje sporo czasu. Wiele firm nie chce lub nie może sobie pozwolić na czekanie. Odpowiedzią na potrzebę szybkiej reklamy są kampanie Google Ads. Stanowią one doskonały sposób na zwiększenie ruchu na stronie oraz pozyskanie nowych klientów. Zobacz czynniki, na których opiera się skuteczność Google Ads!
-
Błyskawiczny efekt.
Reklama widoczna jest na pierwszej stronie wyników Google już pierwszym dniu kampanii. Z tej przyczyny kampanie Ads są z powodzeniem wykorzystywane m.in. do prezentacji nowych firm i szybkiego pozyskiwania klientów, podczas promocji, wyprzedaży oraz dla ofert kierowanych w konkretne miejsce i czas.
-
Inteligentna technologia.
Zaawansowane systemy uczące się zapewniają automatyzację, określanie stawek oraz precyzyjne kierowanie, umożliwiające dotarcie do użytkownika we właściwym momencie. Większa skuteczność pozwala uzyskać lepsze wyniki.
-
Elastyczny budżet.
Kampanię Google Ads można uruchomić przy niemal dowolnym budżecie. W zależności od skali, zasięgu i specyfiki biznesu firmy wydają od kilkudziesięciu złotych do nawet kilkudziesięciu tysięcy miesięcznie. Klient określa miesięczny limit, a my ustawiamy odpowiednią stawkę dzienną, aby go nie przekroczyć. Wydatki na reklamę mogą być wstrzymywane (np. na czas urlopu) lub zwiększane (np. w szczycie sezonu sprzedażowego). Korekta budżetu jest możliwa w każdym momencie.
-
Płatność tylko za efekty.
System Google Ads posiada dwa modele płatności. Pierwszy z nich to CPC (cost per click) czyli koszt za 1 kliknięcie reklamy w sieci wyszukiwania. Drugi nosi nazwę CPM (cost per mille) i jest to koszt 1000 wyświetleń reklamy w sieci reklamowej. Sposób wydatkowania budżetu zawsze uzgadniamy z klientem. Na każdym etapie kampanii zapewniamy wsparcie dedykowanego opiekuna.
Kampania Google Ads - krok po kroku
-
Omówienie strategii reklamowej z klientem.
Ustalamy cele biznesowe i wielkość budżetu. Pomagamy zarówno firmom korzystającym z Google Ads jak i tym, które dopiero zaczynają swą przygodę z kampaniami w sieci.
-
Optymalizacja kampanii.
Wykorzystujemy dostępną w Google Ads technologię sztucznej inteligencji, która gromadzi dane historyczne i analizuje teraźniejszy ruch. Odpytywany w czasie rzeczywistym system ADS wprowadza zmiany dla uzyskania określonego na początku wyniku (np. zwiększenia liczby konwersji). Dostraja się w celu maksymalnego obniżenia stawki CPC, a tym samym maksymalnie efektywnego wydatkowania budżetu. Jest to aktualnie najlepsza metoda na zwiększenie skuteczności reklam CPC. Reklamodawcy, którzy korzystają z technologii systemów uczących się uzyskują nawet o 15% więcej kliknięć (źródło Google).
-
Efekty i raportowanie.
Kampanie Google ADS to realna szansa na rozwój firmy. Efektem reklamy w sieci jest większa liczba:
- przychodów i klientów,
- odwiedzin na stronie www lub w sklepie internetowym,
- zapytań z formularzy kontaktowych na stronie,
- telefonów z zapytaniami (dzięki reklamie z przyciskiem kliknij, aby połączyć),
- klientów w sklepie stacjonarnym lub punkcie usługowym (dzięki reklamie lokalnej).
Oferta prowadzenia kampanii Google Ads
Oferujemy pełen zakres usług związanych z profesjonalnym przygotowaniem, a następnie zarządzaniem kampaniami reklamowymi w wyszukiwarce Google, na stronach partnerów wyszukiwania Google oraz w niezliczonej ilości stron sieci partnerskiej Google.
Posiadamy ponad 15-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii reklamowych Google Ads dla wielu firm z różnych branż. Dzięki naszej wiedzy i praktyce zarządzane przez nas kampanie cechują się dużą skutecznością i efektywnością kosztową. Pobieramy opłaty jedynie za zarządzanie kampanią reklamową, nie doliczamy opłat do kosztu kliknięć.
Â
Zakres wykonywanych czynności:
- Założenie i prowadzenie konta Google Ads oraz konta w Google Merchant Center na potrzeby kampanii reklamowej.
- Zaprojektowanie schematu kampanii reklamowych i ich konfiguracja.
- Przygotowanie treści reklam i zasobów w postaci zdjęć, filmów, logo firmy.
- Czuwanie nad przebiegiem kampanii i jej korekty.
- Optymalizację kampanii pod kątem efektywności cenowej.
- Założenie i prowadzenie konta Google Analytics celem śledzenia efektywności kampanii.
- Zmianę parametrów kampanii na życzenie Klienta.
- Przygotowywanie comiesięcznych raportów,
Â
Dlaczego warto powierzyć nam prowadzenie kampanii Google Ads?
- Opłaty pobieramy "z dołu" (fakturę wystawiamy po zamknięciu danego miesiąca). Nie wymagamy przedpłat.
- Umowę zawieramy na czas nieokreślony. Każda ze stron ma prawo odstąpić od umowy z zachowaniem jedno miesięcznego okresu wypowiedzenia.
- Podchodzimy elastycznie do ustalania dziennego budżetu - budżet możemy zmienić w każdej chwili, wystarczy telefon lub e-mail. To samo dotyczy haseł tematycznych, zasięgu i innych parametrów kampanii.
- Dostarczamy raporty z Google Analytics (na żądanie).
- Mamy ponad 15 lat doświadczenia w prowadzeniu kampanii reklamowych Google Ads.
- Posiadamy prestiżowy status Partnera Google.
Â
Elementy wymagajÄ…ce ustalenia i koszt kampanii
- Słowa kluczowe lub działy produktowe.
- Lokalizacje (miejsca kierowania reklam).
- Dzienny budżet.
Opłata za prowadzenie kampanii reklamowej w Google Ads ustalana jest indywidualnie po dokonaniu analizy strony www i analizy jej otoczenia konkurencyjnego. Pobierana jest procentowo od obsługiwanego budżetu kampanii a wielkość progu procentowego zależy od miesięcznego budżetu reklamowego.
Fakturę wystawiamy na początku każdego nowego miesiąca (faktura obejmuje wydatki za miesiąc poprzedni). Do każdej faktury dołączamy raport z Google Ads za poprzedni miesiąc.